Økonomimedarbejder

Vores kunde er en international handelsvirksomhed, der samarbejder med en bred række af danske og udenlandske virksomheder.  Til hovedkontoret i Trekantområdet søges en selvstændig, engageret og dygtig: 

Økonomimedarbejder 

Som økonomimedarbejder refererer du til økonomichefen og du bliver en væsentlig del af vores team i økonomiafdelingen. 

Du vil blive udfordret med krævende arbejdsdage, hvor det ofte går stærkt.  Du vil få ansvaret for dit eget område med mange spændende og afvekslende arbejdsopgaver.  

Stillingen indeholder en lang række forskellige arbejdsopgaver indenfor bogholderi, økonomi og regnskab og du vil på sigt få mere udfordrende arbejdsopgaver indenfor controlling mv. 

Som person er du velbegavet, udadvendt og initiativrig med et godt blik for, hvor der kan optimeres i de daglige rutiner, så din tid kan bruges på værdiskabende opgaver.  Du er fagligt dygtig og ambitiøs og kan lide at arbejde struktureret og selvstændigt. 

Dine stærke IT-kompetencer anvendes dagligt og du er en dygtig bruger af ERP-systemer og MS Excel, hvor du som superbruger mestrer avancerede funktioner såsom Pivot-tabeller mv. 

Den normale kultur i virksomheden er, at man naturligt hjælper hinanden og udviser fleksibilitet mht. nye opgaver. 

Du har en god relevant økonomisk uddannelse, der giver dig den nødvendige teoretiske ballast til at kunne udføre jobbet.  Du har sandsynligvis få års erhvervserfaring fra tilsvarende job, men det er ikke afgørende. 

Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Selectors Consulting på telefon 7210 0030.   

Det forventes at indledende samtaler afholdes medio december, så send gerne ansøgning og CV hurtigst muligt. Det oploades ved at bruge ”søg jobbet” funktionen.